امروز پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • تماس با ما : 88854686
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ 
  • کد خبر : ۱۰۸۶۴
گردهمایی كشوری مدیران و مسئولان سازمان نظام مهندسی معدن با مشاركت 26 استان به میزبانی سازمان نظام مهندسی معدن ایران برگزار شد.
این گردهمایی با حضور رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران در راستای اجرای بند «ب» ماده 106 آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی معدن و به منظور بررسی مسائل مشترک، ایجاد هماهنگی و همدلی بین کارکنان، مدیران و مسئولین سازمان استان ها و سازمان مرکزی در تاریخ هفتم آذرماه به میزبانی سازمان نظام مهندسی معدن ایران در اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد.

دکتر رضا بستامی در ابتدای این نشست با اشاره به لزوم رعایت قوانین، نظام نامه ها و آیین نامه ها، ایجاد هماهنگی و تعامل بین سازمان استان ها در ارائه خدمات یکسان به اعضای حقیقی و حقوقی در سراسر کشور را از مهم ترین اهداف سازمان عنوان نمود. استفاده اصولی و مرتب از امکانات شبکه دولت، سرویس های  برخط سازمان، اتوماسیون اداری، به روز رسانی درگاه های اینترنتی و سامانه سنم از توصیه های رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران بود.

در این رویداد 50 نفر از مدیران، مسئولان و کارشناسان سازمان های نظام مهندسی معدن از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، چهار محال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویر احمد، گلستان، گیلان، مرکزی، همدان و یزد در کارگاه های آموزشی و هم اندیشی با موضوعات هوشمندسازی و فناوری اطلاعات، برنامه ریزی و بودجه، یکپارچه سازی عملکرد استان ها، مباحث مرتبط با امور مالی و فنی شرکت کردند.

در پایان و در نشستی صمیمانه با دکتر بستامی، کارکنان سازمان استان ها به بیان پیشنهادات، نقطه نظرات و درخواست های خود پرداختند. یکسان سازی قراردادهای پرسنلی، ایجاد بستر امنیت شغلی و توسعه امکانات حمایتی، بخشی از خواسته های ایشان بود که مطرح شد.

رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران ضمن قدردانی از حضور مدعوین و استقبال از نظرات ایشان، برگزاری ادامه دار چنین رویدادهایی را موثر در ایجاد هماهنگی و ارائه خدمات بهتر به اعضا و فعالین بخش معدن کشور توصیف کرد. 

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0