Today is Thursday, March 28, 2024
  • Contact us : 88854686
جلسه مشترك ریاست محترم سازمان صمت، اعضای محترم هیأت مدیره و دبیر محترم شورای بازرسی سازمان
روز پنجشنبه مورخ هشتم اسفندماه، جلسه مشترک با جناب آقای مهندس مس فروش ریاست محترم سازمان صمت، اعضای محترم هیأت مدیره و دبیر محترم شورای بازرسی سازمان در دفتر حوزه ریاست صمت برگزار گردید.

صبح روز پنجشنبه مورخ هشتم اسفندماه، جلسه مشترک با جناب آقای مهندس مس فروش ریاست محترم سازمان صمت، اعضای محترم هیأت مدیره و دبیر محترم شورای بازرسی سازمان در دفتر حوزه ریاست صمت برگزار گردید.

 

🔸در این نشست که با هدف تعامل و همفکری هرچه بیشتر در راستای همکاریهای فی مابین دو سازمان انجام گرفت ابتدا موضوع دستورالعمل انجام تست های کاربردی مواد معدنی مطرح شده و نسخه مجلد اول از این استاندارد شامل تست های مواد معدنی آهن، مس، ذغال، سیلیس و بنتونیت که حاصل ماه ها تلاش کمیته های تخصصی متالورژی و معدن سازمان می باشد جهت اجرایی شدن نظارت بر نحوه انجام تست های فوق در طرح ها و گزارشات پایانی توسط اعضای متخصص دارای صلاحیت لازم به ریاست سازمان صمت تقدیم گردید. شایان ذکر است این دستورالعمل به زودی جهت طرح در شورای مرکزی ارسال خواهد شد تا در صورت صلاحدید تصویب و مراحل آن در سازمان استان اجرا گردد و در صورت حصول نتایج مثبت در سطح کشور به کار گرفته شود.

از دیگر موضوعات مطروحه که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت مسائل ایمنی در معادن برای جلوگیری از حوادث، مزایده محدوده های معدنی  و چالش های مرتبط با استعلام از منابع طبیعی، مقوله متره و برآورد پرسپکتیو در معادن و لزوم مستندسازی عملیات معدنی بود که در هر مورد اعضای محترم جلسه نقطه نظرات خود را عنوان و به جمع بندی نهایی جهت بکارگیری راهکارهای مناسب در راستای اجرایی شدن هر مورد به نحوی مطلوب رسیدند.

 

🔹در پایان جلسه بنا به پیشنهاد جناب آقای مهندس مس فروش ریاست محترم سازمان صمت استان مقرر گردید در موارد مورد بحث در جلسه، تفاهم نامه های اجرایی بین دو سازمان تهیه و مبادله گردد.

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.8.0
    V6.1.8.0